שאלות נפוצות

כיצד באה לידי ביטוי התרומה לקהילה?

התרומה לקהילה היא עמוד תווך באסטרטגיה של נגאיה. לכן המשרדים, המחסנים ובית האריזה שלנו ממוקמים בתוך המפעל המוגן של עמותת צ’יימס בראש העין.

נגאיה מעסיקה עובדים בעלי צרכים מיוחדים בכל מלאכותיה: בהרכבת ובניית מארזים ובמילויים, בהדבקת התוויות, באחסון ובמיון ובתחזוקת המחסן, ובכל עבודה נדרשת נוספת. מלאכות אלה תורמות לשיקום החניכים ומסייעות להם להתפרנס באופן המכבד את יכולותיהם. נגאיה מתכננת מראש את מארזיה ומוצריה בשיתוף מלא עם מדריכי הסדנאות כך שיתאימו לכישורי המשתקמים, תוך המצאת ובניית כלי עזר והוראה המפשטים ומאפשרים את ביצוע העבודות.

החשיבות האסטרטגית של האחריות כלפי החברה והתרומה לקהילה לא עוצרת בפתח המפעל – מרב ספקיה של נגאיה גם הם תורמים לקהילה בעבודה עם אנשים בעלי צרכים מיוחדים ועם נוער בסיכון.

האם המוצרים שלנו כשרים?

כל מוצרי המזון של נגאיה כשרים בהשגחת הרבנות הראשית. יוצאי דופן הם מספר יינות המשולבים במתנות באתר ואשר עבורם מצוין באופן מפורש כי אינם כשרים. ניתן תמיד לפנות לשירות לקוחות עם כל שאלה נוספת בנוגע לכשרות.

מדוע מחירי המתנות לחנוכה ולחג המולד גבוהים כל כך?

מחירי המתנות של נגאיה הגיוניים ומשקפים את איכות המוצרים, טיב ועיצוב האריזה והעבודה הרבה הנדרשת בהכנת כל מתנה לשביעות רצונכם המלאה. ספציפית, מחירי מתנות חג המולד וחנוכה כוללים שילוח בינלאומי מהיר, door-to-door, לצפון אמריקה ומערב אירופה. אם אתם שולחים מתנה ליעד אחר, בקופה יתווסף ההפרש עבור דמי המשלוח ליעד החדש. על מתנות אילו כתוב במפורש “כולל משלוח לחו”ל” וניתן בעגלת הקניות למלא עבורן כתובת משלוח לכל יעד בעולם.

מתנות אילו בנויות כך שהן תהיינה מאוזנות מבחינת יחס משקל פיזי/נפחי לכן לא רצוי לבצע בהן שינוי תכולה היכולים לגרור תוספת לעלויות המשלוח.

ניתן למצא באתר את מתנות חג המולד וחנוכה, בקטגוריות הרגילות, כשהן “נקיות” ממחירי השילוח.

בכל שאלה אחרת בנוגע למתנות כריסטמס ושילוח לחו”ל ניתן לפנות ל- info@nagaya.co.il.

האם ניתן לבצע שינויים בתכולת מתנה?

בדרך כלל כן. במתנות המוכנות מראש לשילוח לחו”ל, כמו מתנות חג המולד וחנוכה, לא רצוי לבצע שינויים מכיוון שמתנות אילו נבנות כך שתהיינה אופטימליות מבחינת יחס משקל/נפח שלהן.

על מנת לבצע התאמה אישית למתנה ניתן לפנות לשירות לקוחות שלנו טלפונית (03-9102862) או ישירות דרך צור קשר באתר.

לארגונים וחברות אנו בונים מתנות קונספט בתקציבים ובמארזים יחודיים ויעודיים.

תודה.

כיצד ניתן להוסיף ברכה אישית למתנה?

ניתן להוסיף ברכה אישית לכל מתנה בעגלת הקניות. בתצוגה של כל מתנה בעגלת הקניות ישנו לינק הפותח חלון בו ניתן לכתוב ברכה ו/או לתת הערות ספציפיות למתנה או לכתובת המשלוח.

האם ניתן לשלוח מתנות לכתובות שונות?

בהחלט! כל מתנה מופיעה בעגלת הקניות כישות נפרדת לה ניתן להזין כתובת, ברכה או הערה. ניתן בהזמנה אחת לשלוח מתנות לחו”ל, להזמין מתנה אותה תרצו לאסוף ישירות מהמפעל שלנו בראש העין, ולהזמין מתנה אותה תרצו שנשלח בערב חג. אתר נגאיה מאפשר גמישות מקסימלית בביצוע הזמנה ושליחתה.

האם ניתן לשלוח את כל המתנות לחו"ל?

כעקרון כן אבל בשלב זה אנו נמנעים מלשלוח אלכוהול לחו”ל.

על מנת להקל על תהליך שליחת המתנות לחו”ל הכנו קולקציה של מתנות אשר הנן מאוזנות מבחינת יחס משקל נפחי/פיזי ואשר מחירן כולל כבר את מחיר המשלוח לחו”ל. ניתן למצא מתנות אלה כרגע בקטגוריה מתנות חג המולד וחנוכה

עד לאחר חג המולד החל ב- 25.12.11, קונים פרטיים באתר יכולים לבחור אחת ממתנות אלה ולשלוח אותה לחו”ל ישירות דרך האתר.

לחברות וארגונים או לרוכשים מעל 10 מתנות אנו יכולים לבנות ולתמחר משלוח לחו”ל גם למתנות אחרות מהקולקציה השלמה שלנו.

אתם מוזמנים להתקשר אלינו (03-9102862, או 054-4919855, 0547-621621) או לכתוב לנו דרך צור קשר באתר, על מנת למצא מתנה המתאימה בדיוק לצרכיכם.