מתנות לראש השנה

מתנות לראש השנה

הישראלי הממוצע מוצא את עצמו מעניק באהבה גדולה מתנות לקרובים שלו בחגי ישראל. מהבחינה הזו מקום של כבוד חייב לקבל החג הראשון בלוח השנה העברי, שהוא בעיני רבים גם המהנה ביותר שיש – ראש השנה כמובן. בין אם מדובר במתנה לעובדים .לקראת החג, במתנה לבני המשפחה או אפילו במתנה רומנטית, תשמחו לשמוע שיש לא מעט אפשרויות בתחום. הנה כמה הצעות מוצלחות מאד

כרטיסי ברכה

ראש השנה לא יכול להיות שלם ללא ברכות ה”שנה טובה” המסורתיות, כשגם מהבחינה הזו ניתן למצוא סוגים שונים ומגוונים של כרטיסים. הכרטיסים יכולים להיות מעוצבים היטב וממותגים בשלל דרכים, להיות מזמרים או לכלול בתוכם או לצידם הפתעות .אחרות. את הכרטיסים ניתן לצרף למתנות אחרות אבל גם להעניק בנפרד

לוח שנה

נכון, רבים מאיתנו מתנהלים על פי לוח השנה הלועזי ולא העברי. בכל זאת, ראש השנה הוא הזדמנות נהדרת להעניק לוח שנה מהודר ומעודכן, שיכול להיות מעוצב אפילו באופן אישי עבור המקבל. לוח שנה הוא יופי של מתנה עבור אוכלוסיית התלמידים בבית הספר, לדוגמא, מכיוון ששנת הלימודים נפתחת בסמוך לתקופת החגים.

ממתקים, סוכריות ומה שביניהם

המתנה הבאה אידיאלית בעיקר לילדים ולמשפחות עם ילדים, אבל גם מבוגרים רבים ישמחו לקבל אותה. ממתקים וסוכריות יכולים להיות מתנה נהדרת לקראת ראש השנה, בייחוד על רקע העובדה שיש דרכים מגוונות לצרף אותן: זו יכולה להיות צנצנת עמוסת סוכריות או מבחנה “מדעית” הכוללת בתוכה המון פינוקים.

איך אפשר בלי דבש?

אם כבר דברים מתוקים, אי אפשר שלא להתייחס למתנות המבוססות על דבש. צנצנת דבש טהורה היא מתנה נהדרת שניתן להעניק כאשר מוזמנים לשולחן החג. אופציה אחרת היא לרכוש עוגת דבש, שגם היא צפויה לאפשר ספתח מוצלח ומתוק מאד לשנה. את הדבש ניתן לצרף למתנות שונות שמעניקים, ליצירת סט שהוא גם שימושי, גם מיוחד וגם טעים.

כך בוחרים נכון

זה לא פשוט למצוא מתנה לחג, כאשר על רקע מגוון האפשרויות הרחב אנחנו עשויים למצוא את עצמנו אובדי עצות. עם זאת נראה שאלו הן צרות חיוביות, מכיוון שעם מתנות לראש השנה אי אפשר לטעות ובגלל שרוב האפשרויות המוצעות הן באמת מוצלחות. אנחנו ממליצים לכם לחשוב קודם כל מיהם האנשים שאתם מתכוונים לתת להם את המתנה, מה שיכול להשפיע גם על התקציב: מתנה לבן או לבת זוג תהיה לרוב יקרה ומושקעת יותר מאשר מתנות המוענקות לאוכלוסיה של מאות עובדים, אם כי זה לא מדע מדויק.

מומלץ לחשוב על מתנות שיכולות להיות שימושיות ושגם מתחברות בדרכים שונות לרוח החג. הרבה מהמתנות שאנחנו מקבלים הן כל כך יפות ומפארות את הבית, עד שאפשר להציב אותן במקום מיוחד משך כל השנה. אין הרבה דברים שמשמחים יותר את מי שמקבל אבל גם מי שמעניק את המתנה.